zondag 30 juni 2013

Gaaf he!!


Volg de uitleg Resisttechniek met kranten of boekpapier. Zie uitleg technieken Foto's KiCoStamps. Ik heb de kleuren Distressinkt Shaded Lilac en Seedles Prenerves gebruikt. Mooie warme kleuren. Snij de achtergrond op maat. Neem een enkele witte kaart en bewerk de randen met de direct to papertechniek met Shaded Lilac. Mat de Resistachtergrond op de enkele kaart. Snij of knip dit op maat. Ik heb hieronder een kaart gebruikt die ik gemaakt had met de Gelliplate. Doch deze was niet geheel naar mijn zin. Hier heb ik de kaart op geplat en ja het stond super en de achterkant van de kaart is nog gaaf ook. 
Be-inkt de elf met Stazon Jet Black en kleur de elf in met distressinkt en Dove blenderpen. Knip de elf uit en mat dit op een bloem met 3d kit. Mat het geheel op de kaart. De stempels zijn van KiCoStamps.

1 opmerking:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Een prachtige kaart!!!

groetjes, Alie :-)