woensdag 22 januari 2014

Nieuwe kleuren Alcoholinkt

NIEUWE KLEUREN ALCOHOLINKT:

Zoals vele al misschien vernomen hebben zijn er weer 6 nieuwe kleuren alcoholinkt. Ik heb geen kleurtjes om te laten zien, maar wel de namen. Ik ga ze voorlopig per 6 verkopen daar het heel moeilijk is om het te importeren. Als het goed is komen ze begin / half februari binnen. 

De kleuren zijn: Honeycomb (geelbruin), Indigo (blauw), Botanical (groen) Mermaid (blauwgroen), Poppyfield (oranjebruin) en Teakwood (heel donker bruin). 

Daar ik niet weet hoeveel setjes ik binnen krijg zet ik het setje (6 stuks) in het systeem. U kunt pre-orderen tot de hoeveelheid dat ik zeker weet binnen te krijgen. Daarna sluit ik de Pre-order om teleurstellingen te voorkomen. Zodra ik dan meer weet laat ik het zeker weten. Dus wees er snel bij! 

Klik op de link:  http://www.kicostamps.nl/a-36274373/adirondack-alcoholinkt-alcohol-ink/adirondack-alcoholinkt-nieuwe-kleuren-pre-order/

Bij deze leveringen worden de andere kleuren alcoholinkt ook weer aangevuld. Dan heb ik weer alle kleuren in voorraad. 

Groetjes Conny

Geen opmerkingen: