zondag 11 januari 2015

Mooie kleuren!

Deze kaart vond ik in eerste instantie helemaal niet leuk. Zo eigenwijs dat ik ben (zal het zelf maar schrijven hi hi) ging ik toch door en kijk dan, gaaf toch! Ik wil hier mee zeggen dat ook al gaat het niet super dat je toch wat leuks kan maken. 

Smeer met Gesso transparant een template met bloemen een deel op de kaart. Droog dit goed en spray er met dylusions overheen. Het gaf dus niet het resultaat wat ik wilde. Neem nog een template met grote bloemen en dabber met Paint pearl over de bloemen. Laat dit goed drogen. Neem een sakura fineliner en maak leuke doodles om en in de bloemen. Be-inkt de stempels met Archival jet black en druk deze af. Mat de kaart op zwart karton en snij dit op maat. Daarna op een bijpassende kleur van de kaart. Snij dit ook op maat.

1 opmerking:

Margo zei

Super-kaartje Conny !
Liefs
Margo